مزایای اقامت در اسلواکی

مزایای اقامت در اسلواکی

مزایای اقامت در اسلواکی

farabin بدون دیدگاه

مزایای اقامت در اسلواکی

مزایای اقامت در اسلواکی چیست و چرا به این میزان اقامت اسلواکی از محبوبیت بالایی برخوردار است . اسلواکی یکی از بهترین کشور های اروپایی است که به عنوان دروازه ورود به اروپا شناخته می شود . اسلواکی به دلیل داشتن شرایط مناسب اقتصادی و اجتماعی همواره محبوبیت خود را حفظ نموده است و همواره شرایط مساعدی را برای متقاضیان فراهم می نماید .

موسسه همراهان گروه ، مشاوره تخصصی

ايران : ٠٢١۸۸۴۰۸۸۴۲   ☎️     ۰۲۱۸۸۴۱۳۵۳۴

اسلواكی :   00421904223456

کشور اسلواکی با نرخ تورم بسیار کم و همچنین سرانه سود اقتصادی مناسب زمینه را برای سرمایه گذاری کشور های مجاور و همچنین سایر کشور ها در خود فراهم نموده است .

کشور هایی همچون آلمان در زمینه سرمایه گذاری در کشور اسلواکی بسیار فعال هستند و اکثر برند های بزرگ دنیا نمایندگی های خود را در کشور اسلواکی بنا کرده اند .

کشور اسلواکی به دلیل قرار گرفتن در اتحادیه اروپا و همچنین کشور ها حوزه شینگن این محبوبیت را بیش ار بیش کسب نموده است چرا که جزو کشور هایی است که می توانید با اخذ اقامت آن به سایر کشور های حوزه شینگن هم بدون محدودیت های خاص رفت و امد نمائید .

حوزه شینگن همواره مورد توجه مهاجران به اروپا بوده است و از همین حیث یکی از بهترین کشور ها که شرایط مناسب رابرای ورود به اروپا فراهم مینماید اسلواکی می باشد .

اکر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کشور اسلواکی هستید مقاله اقامت اسلواکی را بخوانید .

مزایای اقامت در اسلواکی چیست ؟

یکی از این دلایل انتخاب این کشور ،  شرایط خوب و به دور از تنش آن است . این کشور ، کشوری آرام ، به دور از جنگ و خون ریزی داخلی و تظاهرات است .

کشور اسلواکی هم همانند اکثر کشور های اروپایی در ابتدا اقامت موقت به مدت 5 سال و سپس اقامت دائم را تحت شرایط کشور ، به متقاضیان ارائه می نماید . کشور اسلواکی همانگونه که گفته شد نرخ بیکاری در آن تنها 4 درصد بوده و رشد اقتصاد در آن بسیار مناسب است .

اگر شما اقامت از طریق کسب و کار را ترجیح می دهید می توانید توسط کارفرمای مورد نظر جذب شده و در اسلواکی شروع به فعالیت نمائید . البته با توجه به شرایط اقتصادی کشور اسلواکی یکی از بهترین راه ها برای اقامت و همچنین رشد کسب و کار ، کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت میباشد .

تحلیل گران اقتصادی کشور اسلواکی را بهترین کشور برای سرمایه گذاری می دانند که علت آن هم موفقیت های اقتصادی و کاری در این کشور است . این کشور پتانسیل بسیار خوبی در زمینه های فناوری اطلاعات و همچنین عمران و شهرسازی دارد . یکی از بهترین راه ها که در مقالات و سایت هم راجب انها بسیار بحث شده است اخذ اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت است که همین موضوع تسهیل کننده اقامت می باشد و ناشی از شرایط مناسب اقتصادی در این کشور می باشد .

همواره کشور اسلواکی از کسب و کارها استقبال زیادی نموده است و کافیست شرایط ارائه شده جهت ثبت شرکت را دانسته و نسبت به انجام کارهای آن اقدام نمائید . سرمایه گذاری در اسلواکی علاوه برداشتن مزایای درآمد و حقوق ، اقامت شما را نیز در آن کشور تثبیت خواهد کرد .

کشور اسلواکی به دلیل اینکه در منطقه مناسبی ازاروپا قرار دارد در نتیجه راه های ارتباطی آن آسان تر است . به دلیل نزدیکی آن با وین پایتخت اتریش ، همه روزه حداقل یک پرواز مستقیم از تهران به وین وجود دارد و از این حیث دسترسی شما به اسلواکی هم راحت تر است .

ضمن اینکه همانطور که گفته شد ، یکی از مهم ترین مزایای اقامت در اسلواکی امکان تردد در تمامی کشور های حوزه شینگن است .

پس از اخد اقامت دائم در این کشور شما از اکثریت حقوق شهروندی در این کشور برخوردار هستید . می توانید حق تملک مسکن و یا خودرو داشته باشید و به انجام کسب و کار خود بپردازید اما توجه داشته باشید که فعلا شهروند رسمی این کشور نیستید و در واقع تابعیت اسلواکی را ندارید اما در صورت اقامت دائم می توانید تا هر میزان که دلتان خواست در صورت رعایت برخی مقررات ساده در آن کشور اقامت داشته باشید .

برچسب : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+