اقامت سرمایه گذاری

اقامت سرمایه گذاری

اقامت سرمایه گذاری

farabin خرداد ۲۷, ۱۳۹۹ بدون دیدگاه

اقامت سرمایه گذاری

اقامت سرمایه گذاری چیست و چگونه می توان از طریق سرمایه گذاری اقامت کشور دیگری را دریافت نمود ؟

همواره سرمایه گذاری و مسائل مالی یکی از اصلی ترین مسائل در سراسر دنیا می باشد در واقع سرمایه گذاری روشی برای افزایش دارائی و سرمایه در زمینه های فعالیتی مدنظر است . به همین دلیل بسیاری از کشور ها در قبال ارائه شرایط سرمایه گذاری به اتباع خارجی ،امکان اقامت در کشور خود را فراهم می نمایند . این نوع از روش مهاجرت و اقامت درواقع از سال 2006 بسیار مورد توجه قرار گرفت و بازدهی بسیار بالایی هم از خود نشان داد .

اقامت سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای اخذ اقامت در کشورهایی است که امکان اقامت به این روش را فراهم می نمایند . مسلما می دانید که اقامت سرمایه گذاری قبل از هرچیز نیاز به سرمابه دارد و مطمئنا قسمتی از شرایط اخذ این نوع اقامت شامل داشتن حداقل سرمایه ای برای شروع کسب و کار یا سرمایه گذاری است .

البته اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری کمی نیاز به تلاش دارد و از این حیث باید مشاوره صحیح و اصولی داشت .

همراهان گروه

ايران : ٠٢١۸۸۴۰۸۸۴۲   ☎️     ۰۲۱۸۸۴۱۳۵۳۴

اسلواكی :   00421904223456

یکی از بهترین کشور های اروپایی جهت اخد اقامت و همچنین سرمایه گذری کشور اسلواکی میباشد . کشور اسلواکی شرایط بسیار مناسب و به نسبت آسان تری را جهت اخذ اقامت و همچنین سرمایه گذاری ارائه می نماید از این جهت بسیار مورد توجه است .

قبل از هر چیز حتما جهت اخذ هرگونه اقامت در این زمنیه ها با دفاتر مهاجرتی معتبر مشاوره نمائید و شرایط را به خوبی بررسی نمائید . جهت اخذ اقامت سرمایه گذاری ، فرد سرمایه گذار باید یک طرح کلی و یک برنامه اصولی از کاری که قصد اجرای آن در اسلواکی دارد را به دولت ارائه نماید که شرایط خاص خود را دارد . پس از بررسی طرح و تایید توسط دولت اسلواکی شخص سرمایه گذار میتواند نسبت به ثبت شرکت در این کشور طبق پروسه قانونی آن اقدام نماید و کسب و کار خود را شروع کند .

3 روش سرمایه گذاری

در روش اقامت سرمایه گذاری ، چنانچه شخص متقاضی استطاعت مالی و تجربه کافی در زمینه سرمایه گذاری خارجی داشته باشد این روش بسیار خوب و تضمین شده است که معمولا به سه صورت انجام میپذیرد :
روش اول واریز مبلغ معین که درکشور های مختلف متفاوت میباشد ، به صندوق دولت برای یک زمان معین حداقل سه سال و حداکثر پنج سال .

روش دوم سرمایه گذاری در پروژه ها و یا شرکتهایی که خود دولت مشخص مینماید . معمولا در این روش علاوه بر اقامت ، بخشی نیز سود به سرمایه گذار به صورت سالیانه و یا در انتهای پروژه پرداخت میشود .

روش سوم سرمایه گذاری متقاضی در حوزه شخصی خویش میباشد که میتواند به عنوال مثال ساختمان ، حمل و نقل و یا تولید و… باشد . نکته قابل تامل در این روش این است که مبلغ سرمایه گذاری باید کاملا مشهود ،  قابل رویت و تایید توسط اداره مهاجرت کشور متبوع باشد .

حداقل سرمایه گذاری در این روش ( روش سوم اقامت سرمایه گذاری ) دویست و پنجاه هزار یورو میباشد از ویژگیهای بسیار با ارزش این روش ، این است که در اکثر موارد به شخص اقامت دائم اعطا میشود و شخص پس از سپری کردن مدت زمان مشخصی که در کشورهای مختلف متفاوت است میتواند درخواست تابعیت ( پاسپورت ) نماید . چنانچه مایل به اقدام از این روش میباشید لطفا با مشاورین ما برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

مزایای اخد اقامت اسلواکی از طریق سرمایه گذاری

همانطور که گفت شد کشور اسلواکی شرایط مناسب تری را جهت سرمایه گذاری در اختیاز متقاضیان قرار می دهد . سرمایه گذاری در اسلواکی نیاز به مدرک آیلتس زبان ندارد همچنین مدرک دانشگاهی آکادمیک هم جز شرایط آن نیست . همچنین داشتن یا نداشتن سابقه بیمه و همچنین سابقه کار هم اهمیتی ندارد .

همین چند دلیل ساده برای محبوبیت اسلواکی جهت سرمایه گذاری کافیست که در حق هم شرایط بسیار خوبی هستند و نبود انها هم به ما خیلی کمک می کند .

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در این کشور امکان افتتاح حساب بانکی و اخذ ویزا کارت می باشد . شرایط زندگی در کشور اسلواکی بسیار خوب بوده و هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی خیلی کم است .

معمولا از مزایای اخذ اقامت به روش سرمایه گذاری ، علاوه بر خود فرد ، خانواده ( همسر و فرزندان ) و گاها والدین نیز در آن کشور اقامت گزینند . به افراد تحت تکلف متقاضی که شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال او هستند اقامت داده می شود . همچنین امکان تبدیل ویزای سرمایه گذاری به اقامت دائم و امکان اشتغال همسر هم از جمله ویژگی های اقامت از طریق سرمایه گذاری است . این ویزا در مدت زمان حدودا شش ماه صادر و کارهای آن به اتمام خواهد رسید .

مدت زمان تقریبا کوتاه برای اخذ این نوع اقامت ( اقامت سرمایه گذاری ) ، همراه داشتن خانواده خود ، عدم نیاز به مدرک زیان ، راه اندازی کسب و کار در یکی از کشور های پربار اقتصادی و همچین داشتن حقوق و درآمد مناسب از دیگر ویژگی های اخذ اقامت با سرمایه گذاری هستند .

مراحل دریافت اقامت با سرمایه گذاری

در مرحله اول اقامت دائم از طریق ویزای سرمایه ‎گذاری باید مدارک متقاضی ترجمه رسمی شده و به تایید سفارت کشور مورد نظر برسد. پس از طی این مرحله طرح توجیهی که توسط مشاوره حقوقی آماده می‎گردد تا پس از تایید طرح توجیهی در اداره ثبت شرکت‎ها در ایالت مورد نظر متقاضی ، برای او اجازه فعالیت اقتصادی صادر گردد. در نهایت متقاضی می‎تواند با مراجعه به سفارت درخواست خود را ثبت نماید.

نکات مهم در اقامت سرمایه گذاری

اقامت اسلواکی یا هر کشور دیگری که امکان اخذ اقامت سرمایه گذاری را به ما میدهند از نظر زیادی مناسب است اما خب در نظر گرفتن برخی موارد هم لازم است تا با تفکر کافی در مورد اخذ اقامت از طریق این روش اقدام کرد .

برای مثال هزینه اخذ اقامت از طریق این روش مقداری بالاتر از سایر روش ها است و مسلما به دلیل سرمایه گذاری در کشوری دیگر هزینه های اولیه و سرمایه های لازم برای شروع کسب و کار باید تهیه شوند . زمانی که ما کسب و کاری را در کشوری راه اندازی میکنیم باید هزینه های پرداخت مالیات را هم در آن کشور در نظر بگیریم .

علاوه براین موارد شما باید دانش کافی و حداقل مناسب نسبت به کسب و کار خود ، وضعیت اقتصادی و بازدهی کسب و کار خودتان در آن کشور داشته باشید که البته مشاوره با مجموعه های مهاجرتی هم در این مورد بسیار حائز اهمیت است .

موسسه همراهان گروه ، آماده ارائه خدمات و مشاوره به تمامی عزیزانی است که قصد اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری را دارند .

با ما در ارتباط باشید

باتشکر ، همراهان گروه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+