چگونه اقامت اسلواکی بگیریم

چگونه اقامت اسلواکی بگیریم

چگونه اقامت اسلواکی بگیریم

farabin بدون دیدگاه

چگونه اقامت اسلواکی بگیریم

بسیاری از دوستان همواره سوال دارند که چگونه اقامت اسلواکی بگیریم و در این کشور سکونت داشته باشیم . البته ممکن است برخی صرفا اقامت اسلواکی را برای اقامت موقت و برخی دیگر نیز برای اقامت دائم یا حتی تابعیت بخواهند . به همین دلیل روشهای مختلفی هم جهت اخذ اقامت اسلواکی وجود دارد .

چگونه اقامت اسلواکی بگیریم ؟ پرطرفدارترین روش ها :

اخد اقامت از طریق سرمایه گذاری

اخد اقامت از طریق ثبت شرکت

اخد اقامت از طریق کار

اقامت از طریق ازدواج

اقامت دانشجویی

موسسه همراهان گروه ، مشاوره تخصصی جهت اخذ اقامت در اسلواکی

ايران : ٠٢١۸۸۴۰۸۸۴۲   ☎️     ۰۲۱۸۸۴۱۳۵۳۴

اسلواكی :   00421904223456

اقامت در کشور های اروپایی همواره مزایای زیادی دارد البته برای کسانی که تمام شرایط خود را سنجیده و در نهایت اقدام به مهاجرت می نمایند . برای مهاجرت به کشور های اروپایی و نه تنها اسلواکی روش های زیادی وجود دارد که بسته به شرایط شما دارد .

برای مثال در کشور اسلواکی در صورتی که هزینه های اولیه را تامین نموده و ایده های خوبی برای کارآفرینی داشته باشید یکی از بهترین راه ها اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت است .

هزینه های زندگی در کشور اسلواکی تقریبا کمتر از سایر کشور های اروپایی است ضمن اینکه شرایط اخذ اقامت در این کشور نیز اسان تر است از همین رو اسلواکی دروازه ورود به اروپاست .

اخذ اقامت اسلواکی با سرمایه گذاری و ثبت شرکت

چگونه اقامت اسلواکی بگیریم ؟ یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت مخصوصا در کشور اسلواکی اخذ اقامت با ثبت شرکت و سرمایه گذاری می باشد . ثبت شرکت در اسلواکی شرایط بسیار راحتی دارد . نیاز به مدرک زبان خاصی ندارد و محدودیت سنی هم تعریف نشده است . ضمن اینکه سابقه کاری و بیمه نیز برای ثبت شرکت احتیاح نیست . از همین رو چند شرط بسیار چالش برانگیز از میان برداشته شده است .

برای ثبت شرکت و اخذ اقامت از طریق آن در اسلواکی قبل از هرچیز باید یک ایده و طرح کلی از کاری داشته باشید که میخواهید آن را در اسلواکی اجرا کنید . شما آن طرح را به دولت اسلواکی ارائه می کنید . پس از انجام بررسی های لازم در صورت احراز شرایط ، طرح شما پذیرفته می شود . پس از آن توصیه می کنیم به کمک یکی از مجموعه های مهاجرتی کارهای خود را شروع کنید .

شرایطی که همواره برای ثبت شرکت نیاز است تامین هزینه های اولیه و همچین مقداری سرمایه تعریف شده در حساب بانکی شما در یکی از بانک های این کشور میباشد . درصورتی که شرایط شما برای مهاجرت صحیح باشد و همه کارهای طبق رویه تعریف شده انجام شود شما به مدت 5 سال اقامت موقت کشور اسلواکی را دریافت خواهید نمود . در تمامی کشور ها هرگز اقامت دائم از همان ابتدا به شما اعطا نمی شود و معمولا 3 تا 5 سال زمان نیاز است تا شما بتوانید تقاضای اقامت دائم بدهید . البته صرفا 5 سال ماندن در این کشور کافی نیست و باید طبق شرایط اقامت هم عمل نمائید .

چند نکته مهم در رابطه با اقامت اسلواکی

در ادامه پاسخ به سوال چگونه اقامت اسلواکی بگیریم باید گفت در صورت اخذ قامت موقت هم باید طیق مقررات اقامت عمل کنید و برای مثال اگر اقامت شما از نوع اقامت کار است و توسط کارفرمایی جذب شده و یا از طربق شرکت های کاریابی در اسلواکی جذب شده اید باید در مدت اقامت خود به میزان ساعت مشخصی در این کشور کار مفید داشته باشید .

با برای مثال اگر اقامت شما از نوع اقامت ازدواج است شرایط این نوع اقامت باید رعایت شود . قبل از هر چیز ازدواح شما باید تا مدت زمان مشخص در این کشو پایدار باشد تا هدف از ازدواح شما صرفا نمایشی و اخذ اقامت دائم نباشد . پس از گذشت دوره اقامت موقت به روش ازدواج شما می توانید با احراز شرایط تقاضای اقامت دائم نمائید .

اقامت دانشجویی باید طبق اصول دانشگاهی و آکادمی صورت گیرد وشما باید در دانشگاه های این کشور حتما پذیرش داشته باشید .

اقامت از طریق پناهدگی نوعی از اقامت است که هرگز توصیه نمی شود به این دلیل که شرایط این نوع مهاجرت کاملا متفاوت است و موسسه همراهان گروه در این زمینه ارائه خدمات می نماید اما صرفا جهت اطلاع لازم است بدانید که درصورت اخذ اقامت پناهندگی شرایط برای شما مساعد نخواهد بود و مجبور به گذراندن مدت زمانی نه چندان کم در کمپ ها خواهید داشت . که معمولا این کمپ ها مخصوصا برای خانواده ها مناسب نیستند و معمولا شرایط را به نحوی در نظر می گیرند که شما مجبور به پس گیری درخواست خود شوید . لذا از این جهت توصیه می کنیم در صورت داشتن شرایط به شکل قانونی و اصولی اقدام به اخذ اقامت نمائید .

برچسب : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+